nutizie

nutizie

Trasmette quantità sempre crescente di dati à una velocità più veloce di quella dispunibule attualmente - questu hè u scopu di a nova tecnulugia di l'antenna 6G sviluppata da u prughjettu di l'UE Horizon2020 REINDEER.

I membri di u gruppu di prughjettu REINDEER includenu NXP Semiconductor, TU Graz Institute of Signal Processing and Voice Communications, Technikon Forschungs- und Planungsgesellschaft MbH (cum'è u rolu di coordinatore di u prugettu), etc.

"U mondu hè diventatu sempre più cunnessu", disse Klaus Witrisal, un espertu di tecnulugia di cumunicazione wireless è ricercatore à l'Università Politecnica di Graz.Sempre più terminali wireless anu da trasmette, riceve è processà più è più dati - u throughput di dati hè sempre in crescita.In u prughjettu EU Horizon2020 'REINDEER', travagliemu nantu à questi sviluppi è studiemu un cuncettu per via di quale a trasmissione di dati in tempu reale pò esse allargata in modu efficace à l'infinitu.

Ma cumu implementà stu cuncettu?Klaus Witrisal descrive a nova strategia: "Speremu di sviluppà ciò chì chjamemu a tecnulugia "RadioWeaves" - strutture d'antenna chì ponu esse installate in ogni locu in ogni dimensione - per esempiu in forma di piastrelle di muru o carta da parati.Allora tutta a superficia di u muru pò agisce cum'è un radiatore d'antenna ".

Per i primi standard mobili, cum'è LTE, UMTS è ora rete 5G, i signali sò stati mandati per stazioni di basa - l'infrastruttura di l'antenne, chì sò sempre implementate in un locu specificu.

Se a reta di infrastruttura fissa hè più densa, u throughput (u percentuale di dati chì ponu esse mandati è processati in una finestra di tempu specifica) hè più altu.Ma oghje, a stazione di basa hè in un impasse.

Se più terminali wireless sò cunnessi à una stazione di basa, a trasmissione di dati diventa più lenta è più erratica.Utilizà a tecnulugia RadioWeaves impedisce stu collu di buttiglia, "perchè pudemu cunnette ogni numeru di terminali, micca un certu numaru di terminali".Klaus Witrisal spiega.

Sicondu Klaus Witrisal, a tecnulugia ùn hè micca necessariu per e case, ma per e strutture publiche è industriali, è offre opportunità assai oltre e rete 5G.

Per esempiu, se 80 000 persone in un stadiu sò furnuti cù goggles VR è volenu fighjà u scopu decisivu da u puntu di vista di u scopu à u stessu tempu, puderanu accede à u stessu tempu cù RadioWeaves, disse.

In generale, Klaus Witrisal vede una grande opportunità in a tecnulugia di posizionamentu basata in radiu.Sta tecnulugia hè stata u focu di a so squadra da TU Graz.Sicondu a squadra, a tecnulugia RadioWeaves pò esse usata per localizà a carica cù una precisione di 10 centimetri."Questu permette un mudellu TRIDIMENSIONALE di u flussu di merchenzie - a realtà aumentata da a produzzione è a logistica à induve sò venduti".Ellu disse.

Prima di tuttu trà i prublemi, u prughjettu REINDEE prevede di fà teste sperimentali di a tecnulugia RadioWeaves cù a prima demo hardware di u mondu in 2024.

Klaus Witrisal cunclude: "6G ùn serà micca ufficialmente pronta finu à circa 2030 - ma quandu hè, vulemu assicurà chì l'accessu wireless à alta velocità accade induve avemu bisognu, ogni volta chì avemu bisognu".


Tempu di pubblicazione: 05-oct-2021